Kardelen Eğitim Kurumları Fen ve Anadolu Lisesi tarafından 12. sınıflar için mezuniyet töreni düzenlendi.
Okul kampüsünde düzenlenen törene veliler adeta akın etti.
Davetliler keman ve halk oyunlarıyla karşılandı.
“BU OKULUN DUVARLARI, HAYALLERE, EMEKLERE VE BAŞARILARA TANIKLIK ETTİ”
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan programda konuşan Kardelen Eğitim Kurumları Fen ve Anadolu Lisesi Müdürü Mürsel Mert, “Bu okulun duvarları, yıllar boyunca kurulan hayallere, verilen emeklere ve kazanılan başarılara tanıklık etti. Her sınıfta öğrenilen bilgiler, her sınavda gösterilen gayret, her etkinlikte ortaya konan özveri; sizleri geleceğe emin adımlarla yürüyen bireyler haline getirdi.” dedi.
Öğrencilere de seslenen Mert, “Sizler sadece bugünün değil, yarının da umudusunuz. Her biriniz; azmin, çalışkanlığın ve kararlılığın en güzel örneğisiniz. Hayat yolculuğunuzda bazen zorluklarla karşılaşacaksınız. Ancak unutmayın ki büyük başarılar, büyük mücadelelerin ardından gelir. Kendinize inanın, hayallerinizden vazgeçmeyin ve her zaman daha iyisini hedefleyin.” ifadelerini kullandı.
“BU BAŞARI SEVGİ, EMEK VE DAYANIŞMA ORDUSUNUN BAŞARISIDIR”
Fen Lisesini dereceyle bitiren Doruk Aytunç Pehlivan da şöyle konuştu: “Bu kürsüde, okul birincisi ünvanıyla duruyor olmak benim için tarif edilemez bir gurur. Ancak çok iyi biliyorum ki bu başarı sadece bana ait değil; bu, her daim yanımda duran devasa bir sevgi, emek ve dayanışma ordusunun başarısıdır. Burada sadece bilgiyle donanmadık; birbirimize güvenmeyi, birlikte büyümeyi ve en önemlisi 'biz' olabilmeyi başardık.”
“ALDIĞIMIZ EĞİTİM BİZE YOL GÖSTERİCİ OLACAK”
Anadolu Lisesini dereceyle bitiren Gizem Eser ise şu ifadeleri kullandı: “Bugün bir son gibi görünebilir ama aslında bu bir başlangıç. Hayatın bize ne getireceğini bilemeyiz ama buradan aldığımız eğitim, kazandığımız değerler ve kurduğumuz dostluklar bize yol gösterici olacak.”
“MEZUN OLMANIN VERDİĞİ GURURU YAŞIYORUM”
Onur öğrencisi Berat Arık da “Yollarımız ayrılıyor olsa bile mezun olmanın verdiği gururu yaşıyorum. Bizden sonra da bizim taşıdığımız bayrağı hakkıyla taşıyacak olan yeni nesillere başarılar diliyor, geleceğe umutla bakmalarını temenni ediyorum.”
BAYRAK VE FLAMA TESLİM TÖRENİ YAPILDI
Konuşmaların ardından Eser, Aytunç ve Arık’a plaketleri takdim edildi.
Derece yapan öğrencilerin mezuniyet kütüğüne isimlerinin yazılı olduğu plakaları çakmasının ardından bayrak ve flama devir teslim töreninde 12. sınıf öğrencileri bayrağı ve flamayı 11. sınıf öğrencilerine teslim etti.
Mezun olan 12. sınıf öğrencileri tek tek davet edilerek başarı belgeleri ve plaketleri teslim edildi.
Daha sonra öğrenciler, hep birlikte balon uçurdu ve kep atma heyecanını yaşadı.
Veliler öğrencilerin bu mutlu anlarında cep telefonlarıyla anı ölümsüzleştirdi.