Kardelen Eğitim Kurumları İlköğretim Okulu tarafından 4. sınıf öğrencileri için mezuniyet töreni düzenlendi.
Konferans salonunda düzenlenen törene veliler yoğun ilgi gösterdi.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan programda konuşan Kardelen Eğitim Kurumları İlköğretim Okulu Müdürü Burhan Kaynar, “Bazılarını 4 yıl önce, bazılarını 7 yıl önce aldık ama bir de baktık ki kep atma zamanı gelmiş mezun ediyoruz. Bu çatı altında Kardelen Eğitim Kurumlarının eğitim anlayışına uygun olarak önce eğitim daha sonra öğretim, önce davranış daha sonra bilgi, önce sevgi, paylaşma, vicdan merhamet, insani duygular diyerek 4 yılımızı en iyi şekilde tamamladığımıza inanıyoruz.” dedi.
Öğrenciler adına konuşan Eylül Can da öğretmenlerine ve ailesine teşekkür etti.
Konuşmaların ardından sahneye davet edilen öğrencilere başarı belgeleri ve madalya takdim edildi.
Madalya töreninin ardından 4. sınıf öğrencileri kep atmanın mutluluğunu yaşadı.
Aileler mezun olan çocuklarını çiçek hediye ederek kutladı.
Tören sonunda mezuniyet pastası yöneticiler ve öğretmenler tarafından hep birlikte kesildi.