Tarım ve Orman Bakanlığı 8. Bölge Müdürlüğü Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü tarafından, yaban hayatını desteklemek amacıyla Nevşehir sınırları içerisinde doğaya 600 adet kınalı keklik salındı.

NESİAD Kadın Kurulu’ndan Vali Yardımcısı KARAALİOĞLU’na Veda
NESİAD Kadın Kurulu’ndan Vali Yardımcısı KARAALİOĞLU’na Veda
İçeriği Görüntüle

Vali Fidan yaptığı açıklamada, “Tarım alanlarındaki zararı azaltmak, kımıl, süne, kene ve diğer zararlı böceklerin popülasyonunu kontrol altına almak amacıyla bugün ilimizin çeşitli bölgelerinde eş zamanlı olarak kınalı keklik salımı gerçekleştirdik. Önümüzdeki süreçte bu salımlar farklı noktalarda devam edecek.” dedi.